3D tiskarna Fabster na Strojirenskem veletrhu

Středa Říjen 9 19:48:49 CEST 2013

Co se tyce tyci http://cnc.inshop.cz/tyce/ a pouzder
http://cnc.inshop.cz/loziska/ tak to je asi to nejpouzitelnejsi ze
sortimentu Fabster a je to fakt lehce posuvne bez znatelne vule. Nakonec
to pouzdro stoji min nez tohle klumprt kolecko
http://cnc.inshop.cz/plasty-pa6/sestavarozetkymotoruaremenice%5BCS-ME2.5%5D?ItemIdx=2
nebo dokonce tenhle drobecek
http://cnc.inshop.cz/plasty-pa6/blokatorremenuvkazete%5BCS-BS2.5%5D?ItemIdx=0
Motory jsou zas dost lebvne u Microrconu