3D tiskarna Fabster na Strojirenskem veletrhu

Středa Říjen 9 16:49:21 CEST 2013

Tak jsem si s tou sestavou Fabster chvili hral a ano, dojde na ocelove
jekly a svarecku, kostru sestavim za kilo i s barvou - ty dily jsou
drahe jak prase, plastova kostka pres 3 stovky, kazda plastova ptakovina
skoro za kilo... a muselo by toho byt hodne ruzne krizem...
Takze pouziju jen ty casti s linearnimi pohony a jeste zbyde. Na Z dam
sroub doprostred a protizavazi, podobne jak je to na tom odkazu.