3D tiskarna Fabster na Strojirenskem veletrhu

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Středa Říjen 9 13:35:15 CEST 2013

Dájí se na stavbu použít krokáče z jehličkových tiskáren včetně vodících tyčí + pouzdro z hlavy? Mám tu pár rozebraných jehličkových tiskáren tak že by se to mohlo v bodoucnu k něčemu hodit...

MG
Odesílate: hw-list-bounces na list.hw.cz [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Petr Labaj [labaj na volny.cz]
Odesláno: 8. října 2013 18:45
To: HW-news
Předmět: Re: 3D tiskarna Fabster na Strojirenskem veletrhu

Vy myslim varite CO2, ze?
Az dodelam ten prvni kousek pro svagra, tak si na ten svuj asi povarim
ram z malych jeklu, tak 15x15 nebo 20x20. Aspon se naucim delat
s MIGem, ktery uz v te dobe snad budu mit.
A zbytek pak jako tistene dily z plastu, nebo to vyriznu na CNC frezce
z preklizky.
Kulickace na je na osu Z podle me skoda. Tam mrtvola nevadi, a rychlost
je tam pomalejsi, nez jakou chodi invalidni snek. Trapezak by byl ale kvuli
presnosti fajn.

PL