Re: OT: prohlížení souboru na FTPodkazem z WWW str nky

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Říjen 7 08:36:18 CEST 2013

tak jsem si teda dal tu praci a zeptal se strejdy: how to enable username
and password in url link internet explorer
Hned prvni 3 odkazy vypadaji vsechny relevantne:) Jak jsem psal puvodne -
je treba udelat zmenu v registry. Viz treba:
http://stackoverflow.com/questions/4105623/urls-of-type-http-userpasswordsite-com-in-internet-explorer

Hezky den,
Marek