Generovani vystupu +- (galvanometru)

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Říjen 6 20:41:50 CEST 2013

Dekuji za inspiraci - dnes uvedeno do reality:

http://www.youtube.com/watch?v=U00WE-MIMqM

Je tam SW generovana PWM na dva vyvody - jeden s pevnou stridou 50% a
druhej podle natoceni potaku 0-100%.

Prizpusobeni rozsahu je osetreno delicem na techto vyvodech na ktery je
pripojen budik.

Skvele je, ze je to naprosto nezavisle na jakychkoli nap. referencich.

RV