3D printer

Sobota Říjen 5 14:35:02 CEST 2013

Kdyz se da hledat hotend tak to vyplivne mraky ruznych a ruzne
kompletnich od 500 Kc, i takove ty provrtane kostky s dirou na topne
telisko, termistor a cerviky. Celni limit me zas tak netrapi - tyhle
ptakoviny vetsinou snad projdou nebo to proste zaplatim.
Nebo poskladat, zaklad
http://www.ebay.com/itm/Heater-Aluminium-Block-Assembly-for-Reprap-3D-Printer-Extruder-HotEnd-Hot-End-/221245897765?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3383487c25
a topnych telisek, trysek  a termistoru je tam mraky za par petek.