Konstrukce laboratorniho zdroje

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Sobota Říjen 5 13:15:45 CEST 2013

No pokud se podíváte na schéma, tak napájení toho OZ může být trochu mimo
jeho povolené parametry. Ale od roku 2005 se to neprojevilo ...

Jinak je to myslím normální zdroj.

BTW: vyprovokovali jste mě k opravě všech obrázků, takže na tom dnes dělám
:-) Zatím mám opraveno toto: pokud to může někdo proklikat a pokud ještě
něco nefunguje tak napsat. Díky.

http://firma.puhy.cz/multifunkcni-rele

http://firma.puhy.cz/projekty/kodovy-zamek

http://firma.puhy.cz/automaticky-spinac-svetel-automobilu