3D printer

Sobota Říjen 5 07:37:03 CEST 2013

Aha, takze hotend z ty hlavy rovnou zahodit a neresit termoclanek,
extruder a trysky po uprave OK.  Me se nelibi na tech plastovych
extruderech ta tisknuta kola - to prece nemuze byt moc presne a vzhledem
k tomu, ze material i couva jak jsem pochopil, tak je dulezite aby vule
v prevodu byla minimalni nebo aspon stabilni, ne? Co je v teto hlave
jsem zatim ovsem nenasel, je take mozne, ze je to bez prevodu?