OT: elektrolecba z Lidlu

pyjan pyjan na tiscali.cz
Sobota Říjen 5 02:57:16 CEST 2013

Já si ho koupil a používám jej s manželkou. Potlačuje i bolest
artrosních kloubů v závislosti na nastavení programu a intenzity proudu.
Sám mám částečné ochrnutí (poškozená mícha po autonehodě) a stimulace
svalstva na nohou a páteři ulevuje od  bolesti a zvyšuje hybnost -
pohyblivost. Nemusím chodit na rehabilitace do špitálu, stimulace si
udělám kdykoli potřebuji. Nepublikovaná (nedoporučená v návodu) je
možnost tzv. elektrosexu (přístroje pro něj jsou cenově na úrovni 10
tisíc a víc, přitom se jedná o to samé, záleží jen na umístění elektrod
a jejich druhu a nastaveném proudu) . :-)
strejda gugl - elektrosex