Zpetnovazebni regulator univerzalniho motorku

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pátek Říjen 4 21:53:44 CEST 2013

Já tam mám nějakej TIC (přesně to teď nevím) 600 i 800V verzi, paralelně varistor, vyrobeno asi 40ks a vadnej TY se mi ještě nevrátil. Jo a všechny jedou v poměrně drsných podmínkách stavby. Horko, déšť, mráz, upadlá nula v instalaci rozhodně není vyjímkou. Servisuju to většinou bezplatně, mám lepší odezvu zpětné vazby.
Pavel Glajc