STM32F051 FLASH_ErasePage problem.

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pátek Říjen 4 21:36:57 CEST 2013

Koukám, že se k tomu nakonec dopracujeme. Podle openocd to vypadá, že se
to motá v obsluze toho USART1_IRQHandler(), což nakonec může být i tak,
že přerušení chodí jedno za druhým. A teď koukám, že není povoleno jen
přerušení od Rx a Tx, ale i nějaké jiné. Už je pozdě, ale zítra na to
mrknu. V inicializaci je
   USART1->CR1 =   USART_FLAG_TXE | USART_FLAG_RXNE
                 | USART_FLAG_ORE | USART_FLAG_NE | USART_FLAG_PE;

takže jsem asi původně chtěl obsluhovat i nějaké chyby a pak jsem na to
zapomněl. A protože to fungovalo, tak už to tak zůstalo. Vyhodíme ten
druhý řádek a uvidíme. Díky za nakopnutí.

Mrazík