3D printer

Pátek Říjen 4 20:17:56 CEST 2013

A takova ta cervena deska z eBay nefunguje dobre? Nejak jsem s ni pro
zacatek pocital, ani moc nestoji...
Jinak se mi docela libi tenhle extruder komplet s topenim a tryskama
http://www.ebay.com/itm/New-0-4mm-0-3mm-0-2mm-Nozzle-Extruder-Print-Head-for-3D-Printer-/300980695021?pt=US_Print_Heads&hash=item4613d8efed
co na nej rikate? Pisou tam, ze ma K termoclanek, takze by se asi musel
pridat termistor, aby to chodilo se std. elektronikou... Pak zbyva
koupit elektroniku a asi bych sel do systemu C12
http://cnc.inshop.cz/kazetovysystemc-12/ ta zvyhodnena sada + par
pouzder a tyci a pak zkusit reminky nebo dobastlit srouby (asi spis,
levnejsi a presnejsi). Elektronika, ta se sezene komplet za 1500, cili
by se rozpocet ani moc nenafouk (navic ten system C12 snad nakoupim bez
DPH)