Re: OT: prohlížení souboru na FTP odkazem z WWW stránky

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Říjen 4 17:26:32 CEST 2013

poradim jen veeeelmi castecne:)
Pred mnoha verzemi IE zrusili tu moznost zadat jmneo:heslo@ coby
nebezpecnou a bla bla bla.
Vim, ze tehdy, kdyz to zrusili, tak jsem nasel nejakou moznost to v
registry zase zprovoznit. Zda je to mozne zprovoznit i v soucasne verzi uz
netusim...
Marek