Zpetnovazebni regulator univerzalniho motorku

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Říjen 4 13:08:20 CEST 2013

Teoretický rozbor nedám :-), ale prakticky jsem to používal s modrou narexkou
asi 10 let bez potíží. Pak jsem si koupil novou s regulací a vrtačku věnoval
otcovi, který regulaci nepotřeboval. Pokud vím, tak vrtačka běhá dodnes.

Zapik