Motor stahování oken

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 3 12:49:56 CEST 2013

No a já opět odpovídám, že o tom vím. Myslím zkrátka, že pokud ten motor
nepojede na plný výkon, nemusel by mu trvalý provoz až tak vadit. Jak
jsem psal, vevnitř vypadá docela solidně, tak ho prostě zkusím.

Mimochodem tu taky mám motor ze stěračů (Ford Transit), který je
rozměrově a konstrukčně v podstatě stejný. Bohužel výstupní hřídel se
netočí, ale jenom kýve a úprava té mechaniky by byla dost složitá.

Každopádně děkuji všem za podněty. Pokud motor shoří, posypu si jeho
popelem hlavu a napíšu sem.

JMN