Konstrukce laboratorniho zdroje

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Říjen 3 12:49:12 CEST 2013

Přesně, taky mám nějakého číňana 30V/5A http://aukro.cz/laboratorni-zdroj-korad-3005p-5-pameti-i3573312823.html a jsem spokojen. Fakt je že když jsem ho před rokem kupoval byl asi za 1300,-. Asi je o ně zájem. Dovnitř jsem radši nekoukal takže nevím jak je to udělané ale zatím šlape jak hodinky.

A nejhorší zjištění bylo, když jsem ho porovnával na impulsní odezvu s mým kdysi doma dělaným zdrojem... Ten číňan za pár šupů je lepší. Tedy žádná sláva to taky není, ale je o hodně lepší než můj zdroj... Pokud by mi nešlo o nějaký super zdroj nebo o nějakou specialitu už bych ho taky nestavěl.

	Martin.