Konstrukce laboratorniho zdroje

Čtvrtek Říjen 3 11:56:39 CEST 2013

Nekdy staci nekdy nestaci, ja porad narazel na
- obcas by to chtelo vetsi proud, obsas zdroj pouzivam pro nabijeni baterek
a rikal jsem si proc nekdo nedela zdroj ,ktery by slo prepnout do
nabijeciho rezimu s tim ze zna a umi nabijeci algoritmy
- obcas delam veci na batery a zajimaji me i velmi male odbery a to i v
case tzn pulsne jednou za x sekund, hodin. Podobne zaznamenavani prikonu v
case umi az velmi drahe analyzatory
- obcas potrebuji napajet nejake to FPGA ci jiny bazmek na 1.x V s
relativne dost proudem a haklivosti na parametry napejeni,
- ale treba se mi jiz nekolikrat stalo, ze jsem potreboval aby se napajeni
neceho vyplo za 5 hodin nebo zdroj dokazal simulovat nejaky prubeh
napajeni, opet to umi az drahe power analyzatory.
Jasne vzdy si lze nejak poradit a nebo si zacnete hrat a navrhnete nejakou
takovou silenost,ktery se dokaze rovnat drahym strojkum.

Ale jakl rikam ja su takove divne. Nedavno me posedla touha postavit presny
voltmeter ( presnost cca 0.5ppm) 31bit ADC  , zatim tedy nevim jak vyresit
tak pintlich zesilovac,ale uz jsem i odzkousel referenci s zmerenym sumem
pod 2nV/Sqrt(Hz). Ted resim jak ji teplotne stablizovat z soucasnych cca
1ppm/C alespon o rad. Jelikoz mam 6,5 merak tak to nepotrebuju ,ale je to
vyzva.
Jdu delat na slepicich tak se zatim loucim.