Motor stahování oken

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 3 11:04:28 CEST 2013

Díky za postřehy,

zase taková křeč to nebude, jediný rozdíl oproti motoru ze Š120 je ten,
že tohle je menší a určitě nesnese trvalý chod na plný výkon. Uvnitř ale
vypadá překvapivě solidně. O plasty bych se taky nebál, tyhle automotive
věci mívají slušnou odolnost.

Jinak budeme mít konstrukci velice podobnou :-)

JMN