Ublížená deska :-) ... že by FIXED ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Říjen 3 10:08:42 CEST 2013

Zdravim,
  Tesla mela licence i na komponenty do tech ustreden, ktere se vyrabely
v Piestanech:
  - IO MHB8804 - ekvivalent MT8804 - spojovaci pole (analogove) 8x4
  - IO MHF8862 - ekvivalent MT8862 - DTMF prijimac
  Bohuzel oba klony nebyly moc povedene. Ta spojovaci pole mela mnohem
horsi parametry (Roff byl cca 10x mensi nez mel byt, Ron byl cca 2 - 3x
vetsi nez mel byt), takze ustredny z Tesly vykazovaly mnohem horsi
parametry (preslech, ruchy a sumy, utlum) nez original Mitel a to bylo
pry nakonec duvodem odebrani licence na puvodni typy ustreden. MHF8862
mel zase tu chybu, ze casem odchazel - bylo to typicke kurvitko. Jeste
ted jsou lide, kteri maji originalni baleni techto obvodu, nikdy nebyly
pouzity, ale po instalaci a kratke dobe zahrivani prestanou pracovat.
Uz jsem ho tu dokonce v konfere shanel - a porad mi chybi :-(.
  Zdravi Pavel