Motor stahování oken

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Říjen 3 09:34:15 CEST 2013

Zdravím,
  bohužel nic konstruktivního k dotazu nemám, ale jen bych si dovolil malé
varování, že tyto motorky bývají dimenzovány jen na velice krátkodobý chod.
Aby pak z prasopeku nebyl motoropek :-). Nebo bude motor používán jen k
občasnému "cuknutí" prasetem o pár stupňů ? To pak by asi šlo, ale k
trvalému točení bych jej raději nevyužíval.
  Zdraví Pavel