3D printer

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 2 21:13:10 CEST 2013

Ano, tuhle klasickou trojuhelnikovou konstrukci.
Rikam si, ze si to vyzkousim na tomhle, a pokud me to zaujme,
tak si pak pripadne uz poucene postavim dalsi kus pro sebe.
To zakladni usporadeni se mi docela libi, je to maximalne
jednoduche, ale docela funkcni.

Jako vylepseni bych pak u druheho kusu mozna nahradil
metricke srouby osy Z za trapezove, protoze tohle je na tom
asi ta nejmene presna vec.

Jinak vyhrivany stul jsem se rozhodl udelat (oproti vsem ostatnim
kontrukcim) primo na 230V, prijde mi skoda zatezovat zdroj
zbytecnym odberem nejakych 350W. Bude tam 18ks odporu 6R8.

Jako dalsi neobvyklou vec tam chci vsude misto vysokoteplotnich
termistoru (ktere jsou drahe a blbe dostupne) pouzit sve oblibene
Si diody. Bude to samozrejme znemanat upravu v SW, ale to je
drobnost.

Drivery nepouziju ty obvykle pouziva malinke Pololu, ale pouziju
driver s chipem TB6560 http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=271263836148&ss
ktere vychazeje cenove stejne jako ty malicke, ale maji nesrovnatelne
vyssi max. poskytovany vykon. Takze uz zadne prehrivajici-se
drivery. Jen ta elektronika nebude tak kapesni, coz me ale
rozhodne nepali.

PL