3D printer

Středa Říjen 2 20:09:14 CEST 2013

To uz vypada moc forove... Predpokladam, ze pro kvalitu tisku bude
nejdulezitejsi stabilni vedeni bez vuli a stejne tak u pohonu (zubaty
remen je asi celkem OK, ale taky asi nejaka desetina sem nebo tam diky
pasivnim odporum a krokacum bez zpetne vazby...)
Mozna by bylo nejlepsi udelat poradny krizovy system s kulickovymi
srouby, kulickovymi pouzdry a servopohony (aspon KM se zpetnou vazbou -
ty z CNCShopu fungujou skvele, uplne jako klasicka serva), na to treba
volitelne namontovat tiskovou hlavu nebo treba i vreteno frezky...