3D printer

Středa Říjen 2 18:17:21 CEST 2013

No s nejakym bastlenim se samozrejme pocita, to je jasne... Jen bych
nerad resil jak poshanet domecky na loziska, ruzne drzaky, vedeni a tak.
Nakonec je mozne, ze by bylo nejlepsi vzit celkem levne komponenty z
cncshop.cz, kde maji vedeni na podpere a kulickova pouzdra za celkem
priznive ceny. Pak jsem ale narazil, kde sehnat konstrukcni ALU profily
a pruslusenstvi narezane presne na miru, z diskusi jsem pochopil, ze
nekdo pouziva profily z alupa.cz ale tam maji jen jeden 30x30, rezou s
presnosti 1mm a jeste jsem tam nenasel v nabidce kameny atp (ty profily
evidentne nejsou na konstrukci stroju). Asi se poptam, kde to
objednavaji firmy co pro ne delame. Docela se mi libi konstrukce
http://forums.reprap.org/read.php?221,212661,213133#msg-213133 od
uzivatele dan, ma tam par obrazku a vypada to docela precizne (az na ten
sroub Z...)