Re: Ublížená deska :-) ... že by FIXED ?

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Úterý Říjen 1 21:42:07 CEST 2013

Nozicky su uchytene iba pokovenim a tmelom, takze pri prehriati idu volne
vytiahnut. druhy problem je, ze keramicke teleso je (na rozdiel od
kapitalistickeho vzoru) dute a teda pri prehriati a mechanickom namahani sa
mozu vyvody spojit.