MECH: pouzdro pro vedeni vrtaku do plexiskla ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Říjen 1 19:15:46 CEST 2013

 1.10.2013, 19:12:58

V takovem pripade by mozna, jako pouzdro sla pouzit nytovaci matice,
co ji maji v kazde lepsi sroubarne za par kacek.
Staci jen odriznout, nebo odvrtat zavitovou cast.
http://www.briol.cz/150-nytovaci-matice-m5-3-0-5-0-st#!prettyPhoto[gallery]/0/

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz