Mereni teploty notebooku DELL E6410

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 30 15:00:42 CET 2013

Myslim, ze tam to snad nebude unik chladiva, ale naopak "vnik".
Ziju v domneni, ze ty pipy pouzivaji beznou vodu, ale je v nich podtlak, aby
voda prechazela do varu vyrazne niz.
Nebo si to myslim blbe?

PL

*********************************

From: Šerých Jakub
To: HW-news
Sent: Saturday, November 30, 2013 10:41 AM
Subject: RE: Mereni teploty notebooku DELL E6410

Jednak určitě do všemožných senzorů uvidí tisíckrát líp Linux, takže doporučuji třeba nějaké Live CDčko s Ubuntu, nainstalovat balíčky pro senzory a kochat se.
A za druhé zkuste vzít dobrý silný vysavač a pořádně vysát všechny mřížky chlazení (ideální je, když dokážete tahem luxu roztočit vnitřní ventilátorky na otáčky, že máte pocit, že notebook každou chvíli vzlétne). Pokud nedošlo k úniku chladícího média v heatpipách (což je taky poměrně častá závada), většinou to výrazně pomůže a notebook chladí zas jak za mlada.

Jakub Šerých