430 hodinky od TI

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Listopad 30 11:39:46 CET 2013

Pridáte do kosíku, jdete na Checkout, vyplníte Shipping, Regulations a u
Payment se v pravém sloupci u rekapitulace objednávky konecne zjeví box, do
kterého zadáte kód, od té chvíle je cena uz jen 29.99USD.

Co mne trosinku zlobí, tak já objednával vcera a platil paypalem, ale jeste
stále mám u objednávky status Processing a nulovou platbu. Zajímavé, cekal
bych, ze na zpracování plateb bude mít TI robota a ne babu, co nestíhá
zpracovávat objednávky po reklamní akci...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Miro su
To: HW-news
Sent: Friday, November 29, 2013 6:30 PM
Subject: Re: 430 hodinky od TI

Dobry den,

chcem si ich objednat ale stale mi tam dava cenu 58$.
co robim zle :)
viete mi poradit?

Dakujem Miro

2013/11/29 Pavel Kutina <hw na prelude.cz>

Jen technicka - pokud nekdo chcete hodinky s MSP430 od TI, tak probiha black
friday a jsou dneska za 29.90USD (slevovy kod na odkazu pod cenou) vcetne
postovneho.

http://e2e.ti.com/blogs_/b/msp430blog/archive/2013/11/19/chronos-black-friday-deal.aspx

Ja uz 868MHz verzi objednal.

Pavel Kutina