Mereni teploty notebooku DELL E6410

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Listopad 30 11:16:38 CET 2013

Nainstalovat driver bez podpisu, v čem je problém? Při bootu stisknout F8,
jako byste chtěl do nouzového režimu, a tam vybrat položku (kdybych teď
věděl, jak se jmenuje), která se o podpisech zmiňuje, po nastartování
normálně nainstalovat.

A nebo požadavky na podpisy zrušit úplně (moje W7 64b to už nechtěj), více
google, metod je docela dost.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Jirka Mww
To: HW konference
Sent: Saturday, November 30, 2013 10:28 AM
Subject: OT: Mereni teploty notebooku DELL E6410

Dobrý den,

mám pocit, že mi u mého notebooku DELL E6410 nefunguje správně

chlazení. Ventilátor je buď vypnutý a nebo velmi hlučný.

Na http://www.diefer.de/i8kfan/ jsem našel nějakou rutinu na měření teploty

a ovladani ventilátoru, ale moje Windows7-64 vyžadují digitálně podepsaný

ovladač, který na tom webu není.

Můžete mi nějak poradit jak postupovat při analýze problému ?

--
Zdravi
Jirka OK1MWW