Inicializace AVR ?

Martin Persich persich na transcon.cz
Pátek Listopad 29 16:17:18 CET 2013

Jen pro zajímavost - přestože to nesouvisí s AVR.
Před časem jsme použili obvod ADuC 841 (Analog) a ten má startup time 500 ms
!
Ano, nečetli jsme důsledně katalogový list, ale toto jsme absolutně nečekali
a divili se, co ten "program" po resetu dělá, když se na pinech nic
nedělo...
Martin. persich na transcon.cz

----- Original Message -----
From: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, November 29, 2013 1:24 PM
Subject: Re: Inicializace AVR ?

Stavy již byly zodpovězeny, takže jen k časům:

Rychlost inicializace závisí na nastavení fuse bitů. Možnosti jsou 0, 4 a 65
ms.  Není-li krystal a je-li dobrý náběh napájení, je možno nastavit na
ihned.

PH

From: <Cihak na dkv.cd.cz>
Po delší době zase něco navrhuji s procesorem a mám jeden zcela začátečnický
dotaz. Co se děje na portech procesoru AVR (např ATMEGA16) po zapnutí
procesoru než stihnu nastavit stavy jednotlivých portů programem ? Vůbec
nestojím o to, aby mi to při startu zacvakalo relátky. A jak dlouho to trvá
než se spustí můj program ? Pokud jde o mS nemá smysl to řešit. Je mi jasné
že to záleží na kmitočtu hodin. Jde mi o řádovou představu.

Pamatuji se, že jsem s tím míval problémy kdysi u procesorů 2051 a tam to
relátky zacvakat stihlo. Proto se ptám.