OT: vyber lepsej skolskej kalkulacky

David Belohrad david na belohrad.ch
Pátek Listopad 29 14:53:33 CET 2013

Mam hp-50g a jsem _skoro_ nadmiru spokojeny. Jediny opruz je styl prace
s jinymi ciselnymi soustavami. i na to se da zvyknout. na standardni
algebraicke veci bych ji za nic nevymenil. ma jak RPN (uprednostnuji)
tak nejakou formu 'kresleni' vzorecku, kterou jsem okamzite vypnul.

jedina zjevna nevyhoda, o ktere vim, je, ze kdyz se do te kalkulacky
pichne nejaka pomala memory card, tak trva i sekundu nez nabehne.

.d.