Inicializace AVR ?

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pátek Listopad 29 11:38:06 CET 2013

Dobrý den,

Po delší době zase něco navrhuji s procesorem a mám jeden zcela začátečnický dotaz. Co se děje na portech procesoru AVR (např ATMEGA16) po zapnutí procesoru než stihnu nastavit stavy jednotlivých portů programem ? Vůbec nestojím o to, aby mi to při startu zacvakalo relátky. A jak dlouho to trvá než se spustí můj program ? Pokud jde o mS nemá smysl to řešit. Je mi jasné že to záleží na kmitočtu hodin. Jde mi o řádovou představu.

Pamatuji se, že jsem s tím míval problémy kdysi u procesorů 2051 a tam to relátky zacvakat stihlo. Proto se ptám.

Děkuji,

	Martin.