Re: Rozbìh STM32F050C4

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Listopad 28 16:07:36 CET 2013

Ahoj,

Dňa 28. novembra 2013 14:58, Jaromir Sukuba <jarin.hw na gmail.com>napísal(-a):

> A co takto marginalne napajacie napatie,

To napatie by som este ako tak akceptoval,

> nevhodne blokovanie alebo
> layout dosky?

ale toto je uz trochu na zvazenie. Este tak vyzarovanie a odolnost pod tym
si dokazem vcelku dobre predstavit, ale cip, ktory by ani necekol pri
"zlom" layoute..., no len tak skusmo, kolko takych cipov si v zivote videl?
( Nemyslim teraz prepolovane napajanie alebo nijaku podobnu chobotinu. )