Programovatelna termostaticka hlavice a otevrene okno

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Listopad 28 09:58:12 CET 2013

Neni to tak strasne (hodnoty nastavujete tim velkym enkoderem) - ja mel
predtim ty od Honeywellu neco HR-xx - ty byly skvele a navic jely i na
aku - jen cca po dvou letech odesel displej (ztratil kontrast -
podezrivam z toho nizke napeti na aku) - ale jedna hlavice porad jede -
tam to bylo naprosto skvele a intuitivni.

Tyhle jsou trosku chytrejsi a trosku mene intuitivni, ale v podstate
nepotrebujete ani navod. Ja teda stejne mam nastaveny cely tyden stejne
- topi to jen od 7h do 22h vecer. Puvodne jsem tech pasem mel vic aby to
netopilo pres den kdyz jsme v praci, ale kazdou chvili byl nekdo pres
den doma a volal ze je mu zima a nakonec kvuli pomerovym meridlum na
vystupni trubce radiatoru je lepsi to nenechat moc vychladnout protoze
pak to ze zacatku topi na plne koule.

To by byla dobra vychytavka aby to melo cidlo na vystupni trubku z
radiatoru...

Radek Vicek