RE: Dotaz na audio zesilovač - napájení

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Čtvrtek Listopad 28 09:38:32 CET 2013

Dobrý den,

napájení +35V/-18V v podstatě ničemu nevadí. Jestli je vstup stejnosměrně přizemněn, na výstupu bude taky nula. Jen je těch +35V zbytečných, zesilovač bude hrát (tj. max. sin. výkon) stejně, jako by měl napájení +18V/-18V.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827