Re: Dotaz na audio zesilovač - napájení

Čtvrtek Listopad 28 09:14:22 CET 2013

A není tam jenom chyba ve schématu? Třeba tam má být +35V a -35 V.

Co by udělalo s výstupem to symetrické / nesymetrické napětí - řekl bych,
že v klidu bude na výstupu nějaký offset (8,5V?) a to by nebylo dobré pro
reproduktory. Jedině, že by to bylo oddělené kondenzátorem, ale pak ztrácí
smysl to symetrické napájení, pokud to nemá nějaký jiný důvod.

P.K.