OT: Počítač zálohovaný UPS.

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Středa Listopad 27 15:11:30 CET 2013

Nevim jak je to ted u tech supermodernich USB upsek. Ale klasicka rs232
smartka (APC SmartUPS) dela to, ze pocitac ji tesne pred samotnym vypnutim
posle kill signal. Upska chvili pocka, a pak vypne vystup nehlede na tom v
jakem stavu je vstup. Pokud by se nahodou stalo to co popisujete, tak se za
chvili zase zapne. Pro pocitac se to tedy bude jevit jako vypnuti a zapnuti.

Jestli se nepletu tak ty lepsi USB umi neco podobneho. Ale u tech
superlevnych bych takove veci asi ani nehledal.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/ | jabber: yanek [at] mitranet. cz