Re: Pokojová televizní anténa.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Listopad 27 14:31:38 CET 2013

Zacal bych tim, ze bych do stredni dutinky antenniho vstupu strcil jenom
kus dratu (tak 0.5 az metr) a zkusil, co pochytam jenom na to (ohybat,
tvarovat, naklanet atd.). A podle toho pak volil dalsi kroky.
Megadecibelove pokojove anteny jsou vetsinou spis horsi (nekvalitni
zaric "nahrazuji" vyrobci vysokym libivym cislem). Mozna se da trochu
spolehnout na to, ze Philips tak uplne hruzy prodava nebude, ale kdo
dneska vi.
Pokud to bude primo u toho STB, tak nepotrebujete zesilovac pro
kryti ztrat v dlouhem rozhodu, tak bych mozna zkusil jenom nejakou
pasivku.
Ja jsem v Brne primo ve meste, takze tady je pokryti celkem slusne.
Ale jedu jenom na kus dratu, ktery jsem tam "provizorne" natahnul
a pridelal gumickou ke stene skrinky, na ktere bedna stoji. Uz je to
takhle spoustu let. Kdyz jste to tema ted nanesl, tak jsem se zastydel,
a asi to nekdy predelam (mozna).

PL

*******************************

From: "Jaroslav Kotlaba" <kotlaba.hw na seznam.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 27, 2013 1:26 PM
Subject: Pokojová televizní anténa.

V kuchyni nám skončila starší CRT televize, vybavili jsme ji settopboxem
a máme k ní připojenou takovouhle anténu, akorát je na ní nápis "HAMA".
http://www.omko.cz/img_karty/ANEU673C_v.jpg

Jakžtakž je to ke koukání, kabel od vnější antény tam nechceme tahat.
Ale ta anténa se do prostoru co je ta televize moc nevejde.
Tak koukám po nějaké lepší, placatější.
Narazil jsem třeba na tuhle:
http://www.zbozi.cz/vyrobek/philips-sdv6222/
papírově má vyšší zesílení - někdy bych to taky uvítal.

Myslíte, že nebudu nespokojený, když mi ji naježí Ježíšek?