Re: Pokojová televizní anténa.

Středa Listopad 27 13:32:02 CET 2013

Těžko říct. U pokojových antén se zesílení honí zesilovačem. Ale už od
pradávna platí, že nejlepší zesilovač je pořádná anténa.

Zesilovač zesiluje nejenom signál, ale i šum. To je taky důvod, proč se
zesilovač montuje přímo na anténu a napájí se po koaxu napáječem (kterému
spousta lidí říká "zesilovač").

Jestliže to teď je jakžtakž ke koukání, s jinou anténou to bude možná
lepší, možná stejné, možná horší... ;-)

P.K.