objednavka u Arrow - negativni zkusenost

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Středa Listopad 27 13:06:57 CET 2013

Pokial je dodacia doba 3 mesiace, tak zrusenie objednavky 1 mesiac pred
terminom dodania nepovazujem za "dostatocne predem".
Vychadzam z prepokladu, ze 3 mesacne dodanie malo svoje opodstatnenie.
Teda je nejaky proces (vyroba, doprava...), ktory je casovo narocny.