objednavka u Arrow - negativni zkusenost

Středa Listopad 27 12:45:33 CET 2013

Nějak úplně nechápu sled událostí. IMHO je v případě, že chci zrušit
objedávku na místě nějaké zrušení objednávky. Nejlíp asi písemně s
telefonickým ověřením nebo naopak telefonicky požádat o zrušení a když mi
potvrdí, že to jde, poslat e-mail, například.

Pokud si něco objednám a pak ještě jinde, pro jistotu, nemůžu si pak
vybrat, komu zaplatím a na koho udělám dlouhý nos. Představte si sebe na
místě dodavatele, někdo si u vás objedná, vy sám to musíte objednat u
velkoobchodu / výrobce, musíte zboží odebrat, zaplatit a dodat vašemu
zákazníkovi... a ten vám najednou řekne, že už to nechce, přitom výroba už
běží, peníze už tečou...

P.K.