OT: vyber lepsej skolskej kalkulacky

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Listopad 27 08:48:26 CET 2013

At to flame stoji za to - ja mam v Androidu Sharp PC-1403, hec :) Tak dlouho
jsem hledal slusnou programovatelnou kalkulacku, az jsem nasel autora, co
napsal emulatory k nekolika Sharpum, tak jsem si vybral toho, ktereho mam i
fyzicky - napsane je to velmi slusne.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "David Obdrzalek" <David.Obdrzalek na mff.cuni.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 27, 2013 7:37 AM
Subject: Re: OT: vyber lepsej skolskej kalkulacky

<flame>
Ja mam v Androidu HP-67
</flame>

;-)

Jinak ja taky na pisemkach mobily a notebooky zakazuju, tvrdim, ze jestli
tam bude neco k pocitani, tak to jde spocitat z hlavy a pri nejhorsim na
papire. Ale posledni dobou maji studenti casto problem i s nasobenim dvema,
tak nevim. O deleni nemluve. A hlavne jim vubec nepripada divny, ze jim
vyjde 1+4=8 a 9-3=9.

D.O.