ochranne zariadenia na komplexnych cievkach

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Listopad 26 17:34:06 CET 2013

Si Slovak, tak trp.

Len tak mimochodom, co by urobil e-mail niekam na zakaznicky support
Farnellu so slusnym vysvetlenim, ze tie ich preklady su totalnou
chobotinou, ktora ta bavi a uraza zaroven?
Ked budes nabuduce v takomto specifickom rozpolozeni, skus im poslat
par teplych slov, v takejto zime to ocenia ;-)

Dňa 26. novembra 2013 17:17, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: