vlastnosti MCP73113

Úterý Listopad 26 15:05:06 CET 2013

vypadá zajímavě, aspoň je to větší obvod a bude mít větší teplosměnnou
plochu. U toho malého - sice funguje a kupodivu se nepřehřívá, ale je mi
záhadou, jak se z toho malého pouzdra dokáže to teplo odvést do okolní
mědi. Navíc deska s 18 mikrony mědi, i když jsou pod termal padem
prokovky, nemá kdoví jakou tepelnou vodivost. Když jsem s tím dělal
poprvé, hodně jsem tomu nedůvěřoval. Už jsem si zvyknul. Až budu něco
dělat příště, zkusím ten větší :-)
Anděl