vlastnosti MCP73113

Úterý Listopad 26 14:01:59 CET 2013

Koukám do datasheetu na tento obvod a narazil jsem na problém. Chci k
němu připojit trochu větší baterku 5Ah a nabíjecí proud nastavit na
0,6A, aby tomu stačilo USB. Nevadí mi, že se baterka bude nabíjet
dlouho. Jenže v obvodu je časovač, který omezí nabíjení na 6 hodin. V
podstatě ani nepotřebuju, aby se úplně vybitá baterka nabila při jednou
připojení naplno. Jen bych chtěl vědět, co ten časovač udělá, když
nabíjení přeruším a pak znova spustím. Jestli mu to stačí na vynulování
a bude znova počítat 6 hodin? Nebo se mezi tím musí baterka vybíjet?

Anděl