závada HP4510s

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Pondělí Listopad 25 20:02:18 CET 2013

Jestli je to tripinove HP (kulaty konektor - z vnejsi strany, + z vnitrni a
pin uprostred), tak dukladne zkontrolujte jestli je ten prostredni pin nekam
zapojen. Bez nej to nepojede (jde tusim o nejaka data nebo nejake odpory).

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/ | jabber: yanek [at] mitranet. cz