[OT] Jak ziskat 3D mapa kusu krajiny

Jan Kral kral na fortech.cz
Pondělí Listopad 25 19:50:35 CET 2013

Pro potreby zjistovani radiove viditelnosti je tenhle soft http://www.cplus.org/rmw/english1.html
ktery ma samozrejme moznost nacteni 3d terenu, nejsou v tom sice budovy a jednotlive stromy, ale napr. les v terenu videt protoze je v danem miste vetsi vyska. Dokonce jsem pri prochazeni terenu nasel vyvyseny pravidelny obedlnikovy utvar a kdyz jsem se ze zvedavosti podival do mapy co je to za pravidelny utvar, tak je v danem miste les stejneho tvaru. Zrejme to je snimane nejak radarem nebo co, ale kazdopadne to ma dost realne data.
Jestli to z toho pujde vysosnout do toho co potrebujete vsak netusim.

S pozdravem JK