Svetlocitlivy valec Samsung CLX-2160

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Listopad 25 07:16:03 CET 2013

U tiskárny Samsung CLX-2160 jsem měl vadný světlocitlivý válec. Docházelo k
tomu, že tisk se znovu (byť slabě) zobrazil ve vzdálenosti odpovídající
obvodu válce. Válec měl již poměrně hodně listů za sebou, tak jsem objednal
nový,
http://renovace-tonery-cartridge.cz/renovace-tonery/zobrazovaci-valce/zobraz
ovaci-valec-samsung/valec-samsung-clx-2160-2160n-clx-3160fn-black-clp-r300a-
20000-black-12500-colors-original.htm
Po výměně je ale tisk neostrý především na levém okraji. Takto vypadal
původní tisk www.volny.cz/swz/ostre.jpg a takto nyní
http://www.volny.cz/swz/neostre.jpg Je to jednoznačně vada nového dílu, nebo
by to mohlo jít vyřešit změnou nějakého nastavení (mám na mysli zda je to
např. důsledek špatného zaostření optiky a lze jej nastavovat)?
Martin Záruba