Balícky z Cíny

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pátek Listopad 22 23:14:51 CET 2013

Já používám PayPal bez karty. Prostě tam vždy na svůj účet převedu
nějakou částku a z ní pak postupně čerpám. Přímé platbě kartou jsem se
zatím úspěšně vyhýbal...

Mimochodem když už jsme u těch balíčků z Číny. Tento týden mi přišel
balíček objednaný 30.10.2013. Cena byla 77USD a prošlo to dokonce bez
proclení a daně :-)).

     Martin.