Rekonstrukce bytu - predpisy

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Listopad 22 19:01:41 CET 2013

 22.11.2013, 18:56:10

Tak ja bych nejdriv zjistil, zda mi distributor povoli silnejsi
jistic.
Schopnosti distribucni soustavy maji sve limity a ty nejde nafukovat
donekonecna. A je docela mozne, ze ve vasi ulici uz je to nadoraz, a to
neco malo, co jeste s odrenejma usima zbyva, si distributor nechava
pro nekoho, kdo jeho vstricnost dokaze nalezite ocenit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz