OT: dohodnuta cena na eBay

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Pátek Listopad 22 09:02:01 CET 2013

vsak potom po kupe.. treba vyziadat "request total" a on by to mal potom
upravit a potom zaplatit
ale neviem kde to ja na ebay.de, tam som to nikdy nenasiel, vzdy som siel
cez ebay.com radsej..

m.

-----Original Message-----
From: David Obdrzalek
Sent: Friday, November 22, 2013 7:53 AM
To: HW-news
Subject: OT: dohodnuta cena na eBay

Zdravim vespolek,

s prodejcem cehosi na eBay jsem si dohodnul mnozstevni slevu (zeptal jsem
se, odpovedel). Nemate nekdo tuchu, jak se to prakticky provede pri
objednani/placeni? Kdyz do kosiku hodim prislusny pocet kusu, tuhle
individualni nabidku system samozrejme nezohledni.

Zatim jsem tam nikdy nesmlouval, cena byla pro me OK, tak jsem klikal a
platil PayPalem jak to tam bylo napsane...

David O.